onsdag 19. desember 2007

På vei hjem

Da var omsider dette halvåret ved veis ende. Jeg sitter nå på flyplassen i Kuala Lumpur og det er et par timer til flyet som skal ta oss til Amsterdam har avreise. De siste dagene levde vi et rolig strandliv i Thailand. Det ga lite julestemning av å ligge på stranden med selgere som skriker ”Masaaaasj” inn i øret på deg eller som prøver å selge fløyter ved smått enerverende å blåse på dem hele tiden. Uansett, så har halvåret langt fra vært stilleliggende på en strand. Vi har gjort fantastisk mye bra gjennom dette austral- asiatiske kulturstudiet og jeg håper jeg har klart å formidle litt av det vi har opplevd på en ålreit måte her. Til slutt i denne 53-innleggs-bloggen vil jeg klisjepreget takke denne fantastiske klassen og gjengen som gjorde oppholdet uforglemmelig.


AA-klassen i Hiroshima i Japan. Vi har blandt annet lært å gjøre peace-tegnet hver eneste gang vi ser et kamera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for god informasjon frå turen og mange flotte bilde. Eg har vore ein fast lesar av bloggen din, og var like spent kvar gong eg var innom om det var kome noko nytt.
Eg må innrømme at eg var meir spent på kva du hadde skrive enn det Synnøve skreiv. (Eg trur ikkje ho er fornærma på meg for det).

Ha eit godt nytt år og lukke til med det vidare studiet.

Helsing Synnøve si mor.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.